småjusteringar i vardagen..

Här hänger man inte alltför ofta men det ska det bli ändring på?
Just idag:
Jobbade till alldeles för sent på natten (kom hem för 30 min sen), men har man valt fel jobb så har man.
Tog ett seriöst snack medd G om grabbarna på jobbet.
Snackade med Stinis om VR fotograferingen på måndag - ska bli sjukt spännande. Ska dock träffa henne på redaktionen kl 8.10 vilken blir en pärs då jag bara jobbar sent nu och har en dygnsrymt ingen skulle drömma om. Men vad gör man inte för en makeover i vecko revyn?
Bestämde mig för att rensa HELA walk-in-closet garderoben imorgon vilket kommer ta typ, 5 timmar?
Bestämde mig sedan för att jag åker in till stan och köper en stickad klänning och stövlarna jag suktar efter (för längre räcker inte min budget).

Dax att sova, tröttheten börjar ta över nåt enormt.

måste dock bara få lägga in en av bilderna från photoshooten för ngn månad sen, vart lite nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0