söndagsmys och måndagsfix

Vad hände med att inte vara ute till 3? okej vi kom hem 2 men absolut inte okej.
Vaknade kl 10 men en ruskig huvudvärk, inte mkt att göra åt var tvungen att fixa mig o dra till slussen där man blev uppplockad. Har haft en sjukt trevlig och myig dag på utö där jag ätit alldeles för mycket julmat och shoppat lite fina saker till lägenheten. Känner för att gå och lägga mig på en gång, men ska försöka va upper lite till, måste fixa kläder tills imorgon.
Kl 8.10 ska jag va på VR redaktionen sen bär det av till restaurang Josefina på djurgården för smink, hår och fotografering. Sern måste jag faktiskt köpa lite julklappar har inte köpt en enda:S

so long.. berättar mer om morgondagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0