Fika+Slappt!

Onsdag och ledig.. Ledig en dag den här veckan + 2 dagar med utvärdering av hela restaurangen på fredag och lördag. Och jag kör skift (igen?). Men det blir en utmaning utan dess like och jag vet hur man gör iaf...

agen spenderades med en sjukt mysig fika vid vattnet i vårby, åt mackor med julskinka haha vi var tvugna. Måste göras om! Sen har jag tvättat lite och tagit hand om en sjuk G. Börjar bli bråttom med julklappar nu men får köpa alla den 21a (med resten av stockholm?).

Pratat massa med Mami och vi har bestämt att min födelsedag kommer spenderas i Göteborg och kolla på VM i konståkning. Snacka om att jag och syrran kommer få nostalgitrippar. Båda familjerna åker ner (jag mami o papi + stina o hennes). Ska försöka styra upp en födelsedagsmiddag med släkten i GBG på dagen D. Sen bär det förmodligen av till fjällen en vecka med mamma och pappa JATACK.

Den 6e jan ska jag på Sound of Music med mamma och gammelmoster och sen får vi se när Gs present blir av(kan ej avslöja nåt än). Kul med lite planer!

Nu ska jag tänka tillbaka på min dag över ett glas must framför Top Model. Ett leende på läpparna iaf :D

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0