Julmys

Knatandes på stan med Tina idag fick jag ett sånt sug att skriva här. Allt va så bra, hon gör mig lycklig och jagh hitta mina stövlar jag letat efter i 2 månader. Haha intressant, not. Men idag är en bra dag. Ledig och har prcis julpyntat hela lägenheten. Har ju flyttat och den nya lyan är helt fantastisk!

Updates sen förra gången är också att jag nu har en 2 månader (fyller hon idag faktsikt) syster dotter som heter Maja. HON ÄR HEÖT BEDÅRANDE! Hon är en stor del av den lycka jag har just nu. Och min syster och T är en sån fin familj tillsammans med henne.

Här är det lilla undererket:
41004-2841004-2741004-26
Vissa säger att hon är väldigt lik mig när jag var liten, vi var lika långa när vi föddes och maja vägde endast ca 30 gram mer än mig.

Nu väntar jag på G, vi ska käka middag och snacka. Gått om varandra här hemma lång tid nu så vi har lite att ta igen


En speciell tanke går till min Maja. JAG TÄNKER PÅ DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0