Det blir inte av

..att åka på någon längre resa i höst/vinter på grund av en stor händelse som sker i höst, vilken jag inte kan gå inte på riktigt än. Istället blir jag kvar på jobbet fram till jul och drar i vår istället förmodligen. Däremot SKA jag åka iväg två veckor i sommar det är solklart. Med G förmodligen men vart?

Dagen har bestått av en riktig frukost (för en gångs skull) hos syrran, var där på middag igår och orkade inte åka hem. Det var grymt mysigt att träffa henne och T igen! Har jobbat resten av dagen, och blev kvar en timme som vanligt för att ringa runt och täcka upp schemat. Har nyss kikat på Top Model och kom på nu att jag la in köttfärs på tining, men orka laga mat nu? Måste iof ändå göra matlåda så lika bra, är sjukt pigg, har absolut ingen aning om hur jag ska kunna ställa om dygnsrytmen tills nästa vecka när jag kör öppningar.

Snart helg, och jag är ledig (YES) men dock stägning fredag, mindra bra. Undrar om jag kanske ska bjuda hit folk på melodifestival och drinkar på lördag, har FÖR mycket energi att göra saker nuförtiden, vilket gör mig lycklig för det var totalt tvärtom förut. Måste svänga förbi frissan också, håret är sjukt risigt.

BUT WHAT TO DO?
Kort, halvlångt eller långt som nu???


jag hitta min baby iaf:


Kommentarer
Postat av: Majs

Jag vill ju ocksa vara dar pa melodifestival och drinkar... Saknar dig extremt mycket Elin.... Saknar min demon!! Alskar dig massa! PUSSSS

2007-03-05 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0