En vecka i livet

Som har gett mig mer än hela min tid jag varit på jobbet!
Varit på kurs på huvudkontoret hela veckan, Basic Shift Managment. Och detta måtte då vara den mest lärorika peridoen i mitt liv. Jag åkte dit som en virrpanna och nu står jag här helt plötsligt med 2 sjukt fina diplom, en utmärkelse "Deans List" vilket i korthet betyder att jag fick bäst resultat på kursen tillsammans med en annan tjej, av 24 deltagare. Dessutom har jag knutit kontakter över hela Sverige och haft en sjukt rolig vecka med en sjukt snygg utbildningsansvarig! Som dessutom sa, när jag skakade hand och tacvkade för en grymt bra jurs att "Vi kommer ses snart igen, det är jag säker på".

Snälla låt mig vara på kurs i typ 2 veckor till?

Kommentarer
Postat av: ST

mitt sovande lilla hjärta!
så stolt över dig! du e duktig du!! love u!

2007-02-03 @ 11:12:43
URL: http://bjornsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0