Sjukshopping

Vinterförkylningar må vara det tråkigtaste som finns. När man inte är jättesjuk men inte heller frisk, utan bara går runt som en blek slashas och gör slut på allt toapappaer i hela lägenheten för att näsan vägrar sluta rinna. Att man dessutom smittar ner sin roomie är inte heller så snällt. Men imorgon blir det upp till jobbet - work must go on. Idag blir det fönstershopping på nätet samt en tripp till affären. Får fira alla hjärtansdag med mig själv, så lite tröst grejer måste jag faktiskt ha. Får drömma om dessa vårmunderingar istället för att drömma med honom.
Man kan ALLTID lite på H&M
Den svarta klänningen kommer att bli ett måste!

Hittade även lite smått från ASOS, de kan liva upp våren en skvätt:



Han by the way kanske ska få en liten hälsningom jag vågar. Elin sluta fega ur!! Ha en trevlig valentine hoppas ni har någon att dela den med.


Kommentarer
Postat av: Majs

Sotisen da =) Snart kommer maja hem o piggar upp sjuklingen!! Har ocksa fastnat for den dar forsta svarta klanningen fran ASOS, men jag vill ha den i grooont! alska dig massa! pussss

2007-02-16 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0