Fullspäckat

JAG HAR INGEN TID? Jag fattar inte. Vill blogga jämt men jag hinner inte. Jobbet tar knäcken på mig och så här trött har jag inte varit på jobbet på länge, mest vissa personer dock, men ändå. Jag har iof hunnit med en hel del massa sjukt trevliga saker också! Uppdateringar:


Umgåtts mest möjligt med Ginny som banden bara blir starkare och starkare med, så sjukt kul. Hon jobber dock för mycket hon med.

Följt utvecklingen av min systers Gradivitet som nu är i 6:e månaden och HUR söt som helst! Kommer definitivt bli en supermamma och Tobbe en stjärn-pappa. Jag ska bli moster vilket känns som en förändring som kan göra mycket. Ska tillblinga min höst med mysiga fikor och barnvaktssittande samt matlagning och städning hon kommer vara helt slut! En liten tjej ligger och sparkar i hennes mage, och förmodligen ska hon heta Elin i mellanamn. LYCKA!


Om 6 dagar drara jag och G till Alanya för 2 veckors sol, bad, mat och förmodligen sjukt mkt fest! SÅ välbehövt för båda två, ingen kan ringa och störa om jobb och vi kommer förmodligen ha den bästa tiden tillsammans på länge(okej det är alltid bra ändå).

Plugg-suget ökar för jämnan spec. pga jobb situationen men jag vill få klart min utbildning på jobbet först! Sjukt bra att ha med sig.

Bella har tagit studenten! Gjorde mig så glad att se henne så lycklig, och fick en påminnelse om hur mkt jag saknar mig kusin.




Sen till det dåliga men det är inte värt att ta upp, bara aatt vissa inte är värda ett skit!

En uppdate på dagens outfit för ett tag sen kommer mer!

41004-22


Kommentarer
Postat av: Stina

Nöjd jag ser ut på kortet. Till mitt försvar var det VÄLDIG varmt! Kram Sis

2007-06-14 @ 20:16:51
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0