Back on track

Nu är jag på gång igen.. promise!
Juli och halva sommaren har redan gått?
Vår/sommar-månaderna började riktigt bra, jag hittade en Elin jag hade saknat.
Dock försvann känslan en bit in på juni, men jag drog till Hultsfredsfesivalen (kommer ett inlägg om det senare) och hade en så kallad time of my life. Efter att ha tagit över rollen som ansvarig (vill inte riktigt kalla mig restaurangchef än) på restaurangen så blir det jobb hela juli. Men den 25e blir det semester igen!

Ger¨några inblick på sommeren so far, to be continued..


Innan utgång hos Tina

Systerdotter börjar bli stor

Tältuppsättning på hultan

1:a dagen @ hultsfred, någon är lycklig?

Midsommar

I´ll be back babys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0