wears me out and leaves me naked

Börjar bli en tillochfrån blogg detta, men på nåt underligt vis känns det bra att skriva av sig här då och då.
I skrivandes stund håller jag på att knåpa ihop ett nytt CV. Jag har äntligen tagit mig i kragen och beslutat..

Elin is leaving donken!

Med tanke på hur mycket jag klättrat det senaste åren har jag fakiskt mycket gott med mig i bagaget, såsom 3 kurser med överasskande bra resultat i, därav den sista gav mig kompetens att hantera saker i vilket företag som helst, och även uppskattning från högre uppsatta.. men pga min jobbsituation just nu håller det inte. Kan inte ha en chef som är det på pappret medans jag gör allt jobb och inte får ett skit utav det. Inte värt det nånstans..
Och om jag ska plugga måste jag ta ändan ur vagnen och byta jobb först.. vilken lättnad det ska bli!

Snckat för mycket jobb de senaste åren.. nu är det slut på det.

Som vanöigt på hösten sätter jag upp vissa mål så jag har nåt att sträva efter.. and here they are:

- Gymkort införskaffas om ca 12 timmar.. 2 ggr i veckan. 1 med Tina eller Sis och en själv. Till att börja med.
Skall även se om det finns danskurser på förmiddagar.
- Söker förmodligen in till KI till våren, och bestämmer sedan om jag vill börja redan då eller vänta till hösten.
- Måste dock läsa upp natrur B innan dess så det blir en intensivkurs först.
- Åker på Bandit-kryssning 8-9/11. Helgen innan blir det hummerhelg på Resö med släkten för att pre-fira pappas 50 års dag som är det 29/11 då det blir galej så det skriker om det!
- 28/12 drar jag til fjällen en vecka för att fira nyår men 6 glada grabbar och min favvo-Tina. Whoa!



Jag e på gång.. och oj vad skönt det känns.


Sista delen av detta iumpulsinlägg (som nog blir fler nu) ägnas åt Maja.. min lilla tjej (läs systerdotter) som fyller 1 nästa vecka. Det är läskigt hur fort tiden går!


Kommentarer
Postat av: Karin

hej tack vad kul att höra, jätteroligt att få en sån kommentar!:) men du, jag har faktiskt bytt:) bytte i söndags.. klicka på F5, ser du då?

2008-09-25 @ 09:08:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: elin porsklint

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=169794



Vill du ha gratis kläder? Klicka på länken och följ sen instruktionerna

2009-04-06 @ 12:54:36
URL: http://eabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0